fredag 10 februari 2012

820312-3



Bakom lokstallet



Tändsticksområdet

6 kommentarer:

  1. Ninna: Undras hur skyltfrön ser ut...

    SvaraRadera
  2. Hej Mira

    Jag kontaktar dig i ett litet udda ärende.

    Du lär har en skylt från en gammal SJ-toalett. Jag har en rätt speciell relation till den skylten... :-)

    Jag hoppas du kan kontakta mig om detta. Jag är mycket intresserad av skylten!

    Tack på förhand.

    Med vänliga hälsningar
    Björn Wahlstedt
    bjornw@conexor.com

    SvaraRadera
  3. Hej Björn! Ja, det var ju onekligen ett lite udda ärende... :) Men det stämmer, jag har en gång haft en gammal skylt från en SJ-toalett. (Hur du nu fått pejl på det...) "Fäll först upp båda locken mot väggen. Fäll sedan, om så behövs, åter ned det undre." Men det var länge sedan. Jag har inte en aning om var den finns nu...

    SvaraRadera
  4. Hej igen

    Både hur jag fick pejl på din skylt och varför jag skulle vilja ha tag i den är så långa historier så din blogg räcker inte till för ens en av dem...

    Det var ju synd att du inte har den kvar. Det kan inte vara så att råkar ligga i en låda någonstans?

    Tack i alla fall. Om du eller någon annan råkar komma över en sådan skylt igen så vore jag mycket tacksam för en kontakt.

    Må bra!
    Med vänliga hälsningar
    Björn W

    SvaraRadera
  5. Björn: Snacka om hang over cliff ending!!! Så nu menar du att jag ska gå omkring och vara nyfiken ett bra tag? Kan du inte ens ge mig en hint???

    Tyvärr är det nog så med skylten att den blivit kvar på någon toalett där jag satt upp den och glömts bort när jag flyttat. Förhoppningsvis till båtnad för den som flyttade in...

    SvaraRadera